در اين مقاله نکته هاي مهمي سئو 2019  که دنبال کردن آنها باعث افزايش توانايي هاي شما در سئو مي شود مطرح شده است. منابع و تاکتيک هاي متفاوت در زمينه سئو وجود دارد که دنبال کردن آنها در ابتدا ممکن است سخت و گيج کننده باشد. شما مي توانيد با رعايت اين نکات سايت خود را بهينه سازي کنيد.


خوب است بخوانيد: سئو اصفهان


5 نکته مهم براي سئو 2019


1-ابتدا سايت خود را براي دستگاه هاي موبايل بهينه سازي کنيد:


در سال 2019 بهينه سازي کردن سايت براي موبايل از نکات بسيار مهم محسوب مي شد. سرعت بارگذاري و نحوه نمايش سايت خود را در همه دستگاه هاي نمايشي تست کنيد. هر تاخيري در بارگذاري مي تواند يک بازديدکننده از سايت شما را کم کند.


مردم وقت زيادي را سالانه به استفاده از گوشي همراه مي گذارند، و اين موضوع خود اهميت بهينه سازي موبايل از لحاظ سئو را نشان مي دهد. سئو 2019 به نحوه استفاده کاربران موبايل و چگونگي تغييرات در نحوه جستجو از موبايل به دسک تاپ مي پردازد.


تصور کنيد که شما  عجله کنيد و سريعاً مي خواهيد که جواب سوال خود را پيدا کنيد. يا اينکه يک نتيجه جستجو توجه شما را به خودش جلب کرده باشد . پس بايد سايت بهينه سازي شده باشد تا بدون اتلاف وقت شما نتيجه جستجوي خود را ببينيد.


2-کشف  کنيد کاربران چگونه جستجو مي کنند.


جستجو کنيد و کلماتي که مناسب سايت شما هستند را پيدا کنيد. البته انتخاب کلمه کليدي مهم است ولي از لحاظ سئو امروزه بيشتر اهميت بر روي محتواي جستجوي است. صرفاً پيدا کردن کلمات کليدي مهم باعث افزايش ترافيک سايت نمي شود.


انتخاب عبارات طولاني براي جستجوها بسيار کمک کننده است. هر ميزان که شما مخاطبين خود را بهتر بشناسيد و چه عباراتي را براي جستجو سرچ مي کنند، بهتر مي توانيد سايت خود را بهينه سازي کنيد. بررسي کنيد که با توجه به محتوا و بهينه سازي چقدر بر ترافيک سايت شما تاثير دارد . کلمات کليدي مورد استفاده کاربران را انتخاب کنيد.


3-براي مخاطبين خود بنويسيد، و براي موتورهاي جستجو بهينه سازي کنيد.


يک استراتژي موفق سئو ، صرفاً موتورهاي جستجو  را در نظر نمي گيرد و مخاطبين خود را رها کند. صرفاً کلمات کليدي که باعث افزايش رنک سايت شما مي شود را در استفاده نکنيد. هدف انتخاب عبارات کليدي هست که بازديدکنندگان آن را جستجو مي کنند.


زماني که يک محتوا توليد مي کنيد به مخاطبين خود فکر کنيد. محتوايي که توليد مي کنيد هم بايد جذاب باشد و هم اينکه براي مخاطبين مفيد باشد تا به بازديد سايت ادامه بدهند. زماني که محتوايي که براي کاربران مناسب باشد توليد کرديد، بر روي بهينه سازي آن تمرکز کنيد.


محتوايي خوبي که بازديد کننده نداشته باشد هم کافي نيست. پس محتواي خود را بهينه سازي کنيد تا سايت به
SERPs بالاتري دست يابد.


براي اين منظور کافي نيست که فقط کلمات کليدي خود را به محتوا و سايت اضافه کنيد. موتورهاي جستجو هوشمندانه تر عمل مي کنند و اين تکنيک ها را تشخيص مي دهند.


بنابراين، کيفيت محتوا و متناسب و مربوط بودن آن مي تواند ترافيک سايت را افزايش دهد. بين کيفيت محتوا و بهينه سازي محتوا يک تعادل برقرار کنيد.


4- ترافيک فعلي سايت خود را آناليز کنيد.


اگر نمي دانيد که از کجا بايد شروع کنيد، يک نگاهي به ترافيک فعلي سايت خود بياندازيد. صفحاتي که بهترين عملکرد را داشته اند را پيدا کنيد. چه کلماتي کاربران براي دسترسي به سايت شما جستجو کرده اند؟


10 پُست اول سايت خود را پيدا کنيد و ببينيد اين صفحات چه محتوايي دارند. آيا محتواي شما با کيفيت است؟ طول محتواي پُست ها چقدر است؟ آيا اصول مربوط به بهينه سازي در مورد آن پُست ها رعايت کرده ايد؟


پُست هاي مناسب را پيدا کنيد و راهي براي بروزرساني آنها پيدا کنيد. ترافيک سايت خود را در نظر بگيريد و محتواي سايت را بر اساس وضعيت فعلي سئو و عباراتي که مخاطبين جستجو مي کنند بروزرساني کنيد.


طراحي اپليکيشن خود را به ما بسپاريد


5-آخرين تکنيک هاي سئو را به کار ببريد.


اگر مي خواهيد که در سئو موفق باشيد، آخرين تکنيک هاي سئو را بشناسيد و آنها را به کار بگيريد. موتورهاي جستجو هر کدام الگوريتم هاي براي تعيين ليست نتايج جستجو دارند. اين الگوريتم ها هميشه بروزرساني مي شوند. حتي اگر شما در سئو مبتدي هم باشيد بايد اطلاعات و دانش خود را نسبت به سئو بروز کنيد و آنها را در روند کار خود به کار گيريد.


با گروه طراحي سايت آشنا شويد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Lauren محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران Edward اطلاعات عمومی به صورت آماتوری و حرفه ای چادرانه مدیریت فرهنگی در ایران Pete مشاوره ازدواج Lisa خوشتیپ ترین پسر ایران